هنگام تولید چای توینینگز آبی از نور خورشید برای رنگ دهی بیشتر استفاده می شود

هیبیسکوس که با نام دیگر چای توینینگز آبی نیز شناخته می شود، چایی است که از گلبرگ های خشک گل روزل تهیه می شود.

چای هیبیسکوس شبیه به رنگ گل، قرمز خونی تیره است و طعمی ترش و بوی گلی دارد. به طور کلی، نوشیدن چای لذت بخش و با طراوت است، اما برخی افراد ممکن است آن را کمی ترش بدانند.

یکی از دلایل طعم ترش، محتوای اسید بالای هیبیسکوس است که چای حاوی اسیدهای مالیک، تارتاریک، سیتریک و اسکوربیک است. در واقع ترکیب چای هیبیسکوس 24 درصد اسیدی است.

از جنبه مثبت، به نظر می رسد تحقیقات فواید مداوم چای هیبیسکوس را در مورد فشار خون نشان می دهد.

چندین بررسی سیستماتیک از آزمایش‌های انسانی نشان داده‌اند که چای فشار خون دیاستولیک و سیستولیک را در افراد مبتلا به فشار خون بالا کاهش می‌دهد.

چای Honeybush یک پسر عموی کمتر شناخته شده برای چای محبوب رویبوس (یا redbush) است.

چای

مانند پسر عموی خود، چای بوش عسل از آفریقای جنوبی می آید، جایی که یک نوشیدنی محبوب است. بوته عسل نوعی چای تخمیر شده با طعم نسبتاً قوی و خوش طعم است.

از آنجایی که چای به طور طبیعی فاقد کافئین است، می تواند یک نوشیدنی ایده آل برای عصرانه برای دوستداران قهوه یا چای سیاه به روشی مشابه رویبوس باشد.

طعم بوته عسل و رویبوس کاملاً مشابه است، اما بوته عسل دارای طعم کمی سبک تر و ملایم تر است.

چای بادرنجبویه یک نوشیدنی با طراوت است که از برگ های گیاه بادرنجبویه که با نام علمی Melissa officinalis نیز شناخته می شود، تهیه می شود.

شاید تعجب برانگیز از نام این باشد که بادرنجبویه از خانواده گیاهان نعناع است و طعم مرکباتی ملایم و کمی نعناع دارد. با این حال، طعم آن مانند میوه لیمو ترش نیست که کاملاً بی ربط است.

در نتیجه، چای دارای طعم های خوبی است و نوشیدن آن بسیار با طراوت و لذت بخش است.