دوم، مهم است که مهمانان خود را در مورد چای آگاه کنید.
به طور کلی با ارائه علائم در سراسر محل کار خود، با تمرکز بر آموزش عمومی در مورد چای، شروع کنید.
اگر بخشی از چای جهان طلایی دارید، تابلویی ایجاد کنید که برخی از حقایق جالب در مورد چای را فهرست میکند و علامت دوم را با تکنیکهای مناسب قدم زدن.
هنگامی که مهمانان احساس می کنند که تحصیل کرده اند، احتمال بیشتری دارد که چیزی را امتحان کنند تا اینکه فقط محصول را در قفسه ببینند.
علاوه بر این، برنامه ای را برای حضور مشتریان در نظر بگیرید.
شاید روی جنبه های مختلف چای تمرکز کنید.
برنامه هایی مانند “چگونه به درستی چای خود را دم کنید” مهمانان و مشتریان را تشویق می کند که بیایند و یاد بگیرند، در حالی که شما می توانید محصولات خود را نیز تبلیغ کنید.
اینها را میتوان در طول سال برگزار کرد و حتی میتوان آنها را با موضوع فصلها تنظیم کرد.
سوم، فراموش نکنید که همه کارهایی را که انجام می دهید تبلیغ کنید.
برای تنظیم پستهای رسانههای اجتماعی که بر آموزش مشتریان در مورد چای و خوراکیها تمرکز دارد، وقت بگذارید.
از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای آموزش و همچنین تبلیغ استفاده کنید.
و فراموش نکنید که هر رویداد یا فعالیتی را که میزبان آن هستید تبلیغ کنید.
از طریق اشتراک گذاری آموزش چای، چایخانه ها و کافه ها می توانند همچنان شاهد افزایش ترافیک و فروش باشند.
چایخانه ها و کافه ها با تبدیل شدن به منبعی برای کسانی که به دنبال درک بهتر چای هستند، این فرصت را دارند که به رشد خود ادامه دهند و بازدهی بهتری را در سال 2022 و پس از آن مشاهده کنند.
کلی هکمن، سخنران کنفرانس جهانی چای + نمایشگاه 2022، صاحب شرکت چای و هدایای وایت هرون و چای دریفت وود در مرکز شهر تاریخی نیو پورت ریچی، فلوریدا، علاوه بر اینکه یک متخصص چای دارای گواهی آکادمی جهانی چای است، علاوه بر این مشاور آداب معاشرت.
هکمن یک چای منحصر به فرد در اتاق چای خود ایجاد کرده است که به تغییر چشم انداز تاریخی شهر کمک کرده است و به جذب مهمانان از سراسر جنوب شرقی ایالات متحده به منطقه کمک می کند. هکمن “مشارکت چای و آبجو” را در کنفرانس جهانی چای 2022 + نمایشگاه آینده ارائه خواهد کرد.