کارتریج سامسونگ mlt-d101s سرنوشت دختر مراکشی را رقم زد

با رواج روزافزون پرینترها در محیط های خانگی و اداری، استفاده از کارتریج سامسونگ mlt-d101s برای چاپگر بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است.

کارتریج های چاپگر به گونه ای طراحی شده اند که با نوع خاصی از چاپگر یا خانواده پرینترها مناسب باشند و بسته به نوع دستگاه در رنگ های تک رنگ یا ترکیبی عرضه می شوند.

اغلب افراد بین کارتریج جوهر و کارتریج تونر گیج می شوند. این دو محصول متمایز هستند که برای انواع مختلف چاپگرها طراحی شده اند.

کارتریج های تونر در چاپگرهای لیزری استفاده می شوند، در حالی که کارتریج های جوهر برای چاپگرهای جوهر استفاده می شوند.

آنها نه تنها برای چاپگرهای مختلف ساخته شده اند، بلکه به طور متفاوتی کار می کنند. کارتریج های تونر حاوی پودر خشکی هستند که برای ایجاد چاپ به کاغذ می چسبند.

از سوی دیگر، کارتریج های جوهر حاوی جوهر مایع هستند که مستقیماً روی صفحه منتقل می شود.

کارتریج

انواع مختلفی از کارتریج های جوهر بسته به نوع آن در بازار موجود است. درک فرآیندهای مختلف تولید به شما کمک می کند تا تصمیم خرید آگاهانه ای بگیرید.

کارتریج های جوهر OEM: کارتریج های OEM توسط همان شرکت تولید کننده چاپگرها تولید و طراحی می شوند.

این کارتریج‌ها از آنجایی که مطابق با مشخصات چاپگر طراحی شده‌اند، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و در نتیجه بالاترین کیفیت چاپ را با خروجی ثابت ارائه می‌دهند.

با این حال، به دلیل نام تجاری، قیمت بالایی نیز دارند.

کارتریج های جوهر شخص ثالث سازگار: کارتریج های جوهر سازگار از ابتدا توسط اشخاص ثالثی غیر از سازنده اصلی مطابق با مشخصات تعیین شده توسط سازنده تولید می شوند.

آنها طوری طراحی شده اند که با چاپگری که برای آن طراحی شده اند سازگار باشند تا خروجی و کیفیت چاپ مشابهی را به شما ارائه دهند.

آنها همچنین هزینه بسیار کمتری نسبت به کارتریج های OEM دارند و به کاهش هزینه های بالای چاپ کمک می کنند.