کامیون حامل شیره توت سفید در تصادفی تمام جاده را بست

البته، بسیاری از بطری‌ها با بهترین تاریخ قبل عرضه می‌شوند، اما این تاریخ تنها یک حدس علمی است که محصول تا چه مدت در بهترین حالت خود باقی می‌ماند.

و وقتی صحبت از شیره توت سفید ۱۴۰۱ و سایر شیرین‌کننده‌ها مانند شربت ذرت می‌شود، این خرما تا آنجا که ممکن است ارتباط چندانی با واقعیت ندارد.

به عبارت دیگر، ملاس ماه‌ها پس از تاریخ روی برچسب سالم و با کیفیت باقی می‌ماند. اگر تاریخ روی برچسب وجود ندارد، می توانید مطمئن باشید که حداقل 2 سال پس از خرید دوام خواهد داشت.

همانطور که قبلا ذکر کردم، تعیین مدت زمان ملاس کار آسانی نیست. در بیشتر موارد، شما انتخاب می کنید که آن را به دلایل کیفی بیرون بیاندازید ، نه به این دلیل که خراب شده است.

این بدان معنی است که مصرف آن هنوز بی خطر است، اما طعم آن کاملاً وجود نخواهد داشت و دستور العمل های طعم دار با آن تا حدودی ملایم به نظر می رسند.

بنابراین، داده‌های زیر را فقط تقریبی و با بهترین کیفیت در نظر بگیرید. اگر ملاس را به درستی نگهداری کنید، بسیار بیشتر از آن دوام خواهد داشت.

بر خلاف عسل، ملاس برای همیشه ماندگار نیست. ممکن است در نهایت خراب شود، اما اغلب حدود 10 سال یا بیشتر طول می کشد.

علائم فساد ملاس نسبتاً معمولی است. اینها شامل لکه های قالب، بوی نامطبوع یا طعم تغییر یافته است . به علائم کپک توجه ویژه ای داشته باشید زیرا ممکن است پس از تشکیل آنها بسیار کوچک و به سختی قابل تشخیص باشند.

اگر کاملا مطمئن نیستید که طعم و بوی ملاس را می‌خواهید، ساده‌ترین راه این است که یک بطری جدید را باز کنید و آن را بو کنید و طعم خوبی داشته باشید. به این ترتیب می دانید که چه انتظاری دارید.

اگر مایع ظاهر و بوی خوبی دارد، آن را میل کنید. به احتمال زیاد خوردن آن کاملاً بی خطر است و در بدترین حالت معمولاً با ملاسی مواجه می شوید که مزه خوبی ندارد.

اگر طعم خوبی داشت، از آن برای پروژه شیرینی زنجفیلی بعدی خود استفاده کنید. در غیر این صورت بهتر است به دلایل کیفی از شر او خلاص شوید.

و نکته آخر: اگر متوجه شدید که مشکلی در ملاس وجود دارد، بگذارید ناپدید شود. حتی اگر دقیقاً مطمئن نیستید که چیست.

انسان ها در تشخیص غذاهایی که خوردن آن ها بی خطر هستند بسیار خوب هستند. بنابراین اگر چیزی به شما می گوید که مشکلی در محصول وجود دارد، ضررهای خود را کاهش دهید و آن را دور بیندازید.