کشف توت فرنگی در تهران که خون را تصفیه می کند

با خرید توت فرنگی در تهران می توانید به چای خود طعم دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری چای و یک فنجان توت فرنگی را به آب در حال جوش اضافه کنید.

روی آن را بپوشانید و بگذارید 5 دقیقه بماند. چای را صاف کرده و تکه های یخ و شکر را اضافه کنید. این نوشیدنی با طراوت را می توان با توت فرنگی تزیین کرد و به صورت سرد سرو کرد.
آنچه شما نیاز دارید
8 عدد توت فرنگی پوست گرفته
½ فنجان شیر بدون چربی
½ فنجان ماست ساده
1 قاشق چایخوری عسل
2 قاشق چایخوری عصاره وانیل
6 تکه یخ خرد شده
در مخلوط کن، همه مواد را (به جز یخ) اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط یکدستی به دست آید.
داخل یخ بریزید و دوباره مخلوط کنید.در لیوان بریزید و سرو کنید. در اینجا پنج روش دیگر برای تهیه این اسموتی توت فرنگی خوشمزه وجود دارد.
2 پوند توت فرنگی تازه پوست کنده
4 فنجان شکر سفید
¼ فنجان آب لیمو

تمام توت فرنگی ها را له کنید تا 4 فنجان توت فرنگی له شده داشته باشید. یک قابلمه با کف سنگین بردارید و توت فرنگی له شده، شکر و آب لیمو را با هم مخلوط کنید. روی حرارت ملایم هم بزنید تا شکر حل شود.
حرارت را زیاد کرده و مخلوط را به جوش بیاورید. به هم زدن مرتب ادامه دهید. مخلوط را به شیشه های استریل داغ منتقل کنید و حدود یک اینچ فضای سر باقی بگذارید. مهر. شیشه ها را در یک حمام آب پردازش کنید.
در یخچال قرار دهید.
دستور العمل ها موظف به تبدیل شدن به یک موفقیت در خانه شما هستند. و همینطور این حقایق جالب در مورد توت فرنگی.

اگرچه مصرف این میوه در مقادیر طبیعی در دوران بارداری و شیردهی بی خطر است، اما تحقیقات کافی برای دانستن اینکه در صورت مصرف بیش از حد آن چه اتفاقی خواهد افتاد، انجام نشده است. به مقادیر معمولی غذا پایبند باشید.

توت فرنگی ممکن است زمان خونریزی را طولانی کند و حتی خطر کبودی را در افراد مستعد افزایش دهد. در صورت داشتن اختلالات خونریزی با احتیاط مصرف شود.

همچنین اگر تحت عمل جراحی قرار می گیرید مراقب باشید زیرا توت فرنگی ممکن است لخته شدن خون را کند کند. حداقل 2 هفته قبل از جراحی برنامه ریزی شده از مصرف آن خودداری کنید. به خاطر داشته باشید که تحقیقات در این زمینه محدود است.