کشمش و فشار خون از دلایل دختر جوان برای خواندن رشته پزشکی بود

اگر چه ممکن است در نگاه اول خیلی جذاب به نظر نرسند، اما کشمش و فشار خون در واقع ترکیب جادویی هستند و جایگزین فوق العاده ای برای آب نبات های سنتی است.

بیشتر میوه های خشک شده مانند کشمش، آلو خشک یا انجیر خشک در واقع مملو از مواد مغذی هستند و فواید سلامتی چشمگیر زیادی دارند.

به عنوان مثال، کشمش و آلو خشک، یک درمان طبیعی کارآمد برای یبوست هستند، به جلوگیری از هیپوگلیسمی کمک می کنند و به بهبود سطح انرژی کمک می کنند.

بهتر است آنها را به این شکل مصرف کنید، اما می توان آنها را به شیرینی های پخته شده یا حتی سالاد اضافه کرد تا بافت جویدنی تر و طعم شیرین تر داشته باشد.

با این حال، مهم ترین چیز این است که آنها سالم هستند، به شرطی که مارک های ارگانیک را انتخاب کنید. کشمش اغلب به عنوان جایگزین سالم تری برای آب نبات های شیرین معمولی توصیه می شود.

کشمش

هر زمان که هوس چیزی شیرین کردید، می توانید یک مشت کشمش را به آب نبات چوبی، کیک یا کلوچه انتخاب کنید.

از آنجایی که آنها به طور طبیعی حاوی فروکتوز و گلوکز هستند، به راحتی می توانند هوس شما را برای چیزی شیرین برآورده کنند، البته ناگفته نماند که بسیار سالم تر هستند.

بسته به نوع انگور مورد استفاده برای تهیه آن، 3 نوع اصلی کشمش وجود دارد:

سلطانا از انواع بی دانه انگور سفید خشک تهیه می شود. آنها کشمش قهوه ای روشن یا تیره نسبتاً چاق تولید می کنند.
مویز یا Black Corinth کشمشی است که از انواع انگور خشک، قرمز تیره و معمولاً بدون هسته تهیه می شود. آنها فاقد شیرینی قبلی هستند، اما با این وجود شیرین هستند (همه گیلاس ها تا حدی طعم شیرین دارند).

کشمش طلایی نیز از انگور سفید خشک تهیه می‌شود، اما با یک ماده نگهدارنده غذایی به نام دی اکسید گوگرد درمان می‌شود تا رنگ طلایی به آن بدهد و جذاب‌تر به نظر برسد.