کمربند چرم طبیعی گاوی یک اکسسوری کلاسیک بسیار جذاب

کمربند یک اکسسوری کلاسیک است که باید با ظاهر اداری و همچنین با لباس های اوقات فراغت ترکیب شود، با این حال، انتخاب کمربند مناسب به عوامل زیادی مانند اندازه، بستن و ترکیب با کفش و لباس بستگی دارد.

برای جلوگیری از سقوط استایل، این قوانین ساده را دنبال کنید.

اندازه مناسب برای شما: مانند کفش، کمربند نیز باید کاملاً مناسب باشد، برای یافتن سایز کمربند خود می توانید به سایز شلوار خود مراجعه کنید.

توجه کنید که کمربند چرم طبیعی گاوی با کفش شما ست باشد.

برای مثال، اگر 52 می پوشید، باید اندازه کمربند مربوط به آن اندازه را بخواهید.

برای اطمینان بیشتر، از آنجایی که اندازه های نشان داده شده روی شلوار همیشه با سایزهای ایتالیایی مطابقت ندارد، می توان دور کمر را اندازه گرفت و طول کمر را در موقعیتی که معمولاً کمربند را می پوشید مشخص کرد.

قد مناسب: بسته به استایل به یاد داشته باشید که کمربندها ارتفاع دارند! معمولاً باریک‌ترین اندازه 30 میلی‌متر، کمربند کلاسیک 35 و کمربندهای اسپرت‌تر 40 میلی‌متر است، هر چه کمربند بالاتر باشد، معمولی‌تر است.

سوراخ سمت راست: به طور متوسط ​​تسمه ها 5 سوراخ دارند، بستن ایده آل برای سوراخ سوم، یعنی سوراخ مرکزی ارائه شده است، به این ترتیب تسمه کاملاً تراز می شود.

کمربند بله یا خیر: در صورت شک و تردید، مخصوصاً زمانی که متوجه شدید که باید یک لباس بپوشید، انتخاب کمربند بستن یا نه توسط خود لباس مشخص می شود! اگر کت و شلواری دارید که قسمت پایینی آن حلقه‌های کمربند است و می‌خواهید پیراهن را در تنه بپوشید، باید یک کمربند بپوشید.

ترکیبات: تن روی تن همیشه بهترین انتخاب است، به خصوص اگر نیاز به ترکیب یک کمربند ظریف با کفش دارید، در مورد لباس های غیر رسمی به جای آن، با تخیل پیش بروید و کمربندهای متضاد معمولاً همیشه تأثیر خوبی دارند.

کمی کنجکاوی: آیا می دانید بستن کمربند مردانه و زنانه متفاوت است؟ جهت کمربند مردانه همیشه به سمت چپ است، بر خلاف جهت کمربند زنان که در عوض به سمت راست است.