فروش شیرآلات فوق مدرن ساختمانی

با گسترش برج های لوکس و مدرن، استفاده و فروش شیرآلات لمسی فوق مدرن نیز بسیار افزایش یافته است. انتخاب شیرآلات ساختمانی مناسب با فضا و دکوراسیون داخلی منزل، امروزه به یکی از دغدغه های بشر تبدیل شده است.
اگر شما نیز در پی یک زندگی لوکس و مدرن هستید، شاید برایتان استفاده از شیرآلات فوق مدرن از اهمیت خاصی برخودار باشد. شرکت های مختلف تولید کننده شیرآلات، امروزه تمام سعی و تلاش خود را به کار بسته اند، تا بتوانند با خلق شیرآلات مدرن و فوق مدرن، قدمی بلند در راستای تحقق بخشیدن به رویاهای بشر برداشته باشند.
زندگی در برج های لوکس و مجلل، بدون استفاده از شیرآلات خاص و ویژه، شاید لذت آنچنانی نداشته باشد. تصور داشتن یک زندگی مجلل با شیرآلات معمولی شاید خنده دار به نظر بیاید. از این رو شرکت های معتبر در زمینه شیرآلات، دست به تولید و فروش انواعی از شیرآلات فوق مدرن زده اند که در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت.

شیرآلات مدرن چگونه ساخته می شوند؟

در کل در ساختار شیرآلات مختلف از آلیاژ برنج و یا گاها از سرب خشک استفاده می شود. تنها چیزی که باعث ایجاد تنوع واختلاف فاحش در بین شیرآلات مختلف می گردد، روکش استفاده شده برای آن است. به دلیل کیفیت و کارکرد بهتر آلیاژ برنج نسبت به سرب خشک، غالب شیرآلات تولیدی از جنس برج می باشند. اما انواع مختلفی از روکش ها برای شیرآلات مختلف استفاده می گردد. از آب طلا گرفته تا خود برنج از نمونه های آن می باشد. پس به واقع می توان گفت که جنس شیرآلات طلایی مدرن نیز از جنس سایر شیرآلات می باشد.
آنچه سبب تفاوت شیرآلات مدرن و ساده می گردد، طراحی و استفاده از تکنولوژی های بروز در این مدل شیرآلات می باشد. در ادامه به معرفی برخی از محصولات مدرن شرکت kwc که یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده شیرآلات ساختمانی محسوب می گردد، خواهیم پرداخت.

شیرآلات مدرن تک دسته ای kwc مدل ایو

این نوع شیرآلات به شیرآلات اهرمی معروف می باشند، جهت ادغام آب سرد و گرم از یک دسته استفاده می نمایند که به همین خاطر به شیرآلات تک دسته ای نیز شناخته می شوند.

فروش شیرآلات فوق مدرن

شیرآلات مدرن دو دسته ای kwc

این نوع شیرآلات که جهت استفاده از آب سرد و گرم از دو دست جداگانه بهره می گیرند، امروزه دیگر از کاربرد زیادی در صنعت تاسیسات برخودار نیستند.

فروش شیرآلات فوق مدرن

شیرآلات مدرن سنسوردار kwc

یکی از جدیدترین مدل های شیرآلات ساختمانی می باشد که جهت بهبود مصرف آب از یک سنسور کنترلی جهت قطع یا وصل آب استفاده می نماید.

فروش شیرآلات فوق مدرن

و البته می توان انوع دیگری از شیرآلات مدرن مانند شیرآلات کوچک مکمل و یا شیرآلات مخصوص جهت پر کردن ظروف مختلف را نام برد که با طراحی های ویژه خود در راستای تحقق بخشیدن به آرزوها بشر قدم برداشته اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.