قیمت شیرآلات قهرمان مدل اسپانیا

یکی از محصولات پرفروش در زمینه ست شیرآلات ساختمانی، شیرآلات قهرمان مدل اسپانیا می باشد. این مدل با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بسیار عالی، یکی از محبوب ترین برندهای شیرآلات ساختمانی می باشد.
یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای مربوط به شیرآلات ساختمانی، شیرآلات اسپانیایی قهرمان می باشد. این مدل با کیفیتی بسیار عالی و در عین حال با قیمتی مناسب، قسمت مهمی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است. این محصول به دلیل ساخته شدن با روش ریخته گری از وزن نسبتا بالایی برخوردار بوده و در آن از کاتریج های ساخت کشور اسپانیا بهره گرفته شده است.
عمر بسیار طولانی این محصول سبب گردیده است تا شرکت قهرمان این محصول را با ضمانت 5 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله، راهی بازار ایران نماید. همه این موارد نشان از کیفیت بسیار عالی محصول و قابلیت اطمینان بالای آن می باشد. به واقع می توان گفت، طراحان این محصول کاملا بر دوام و پایداری آن برای چندین و چند سال، اطمینان کامل دارند.
با خرید اینترنتی این محصول فوق العاده، می توانید آن را با قیمت بسیار عالی در اختیار داشته باشید. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های این شیرآلات خواهیم پرداخت.

شیر ظرفشویی قهرمان مدل اسپانیا

شیر ظرفشویی قهرمان مدل اسپانیا، از ارتفاع مناسبی نسبت به سینک ظرفشویی برخوردار است. به نحوی که امکان شست و شوی راحت ظروف در زیر این شیر، به آسانی هرچه تمام تر مهیا می باشد.

قیمت شیرآلات قهرمان

بدنه شیرآلات پدالی توسط آبکاری کروم با درجه میکرون بالا، به خوبی آبکاری گردیده است و همانطور که در بالا نیز ذکر گردید، این نوع شیرها توسط ورش ریخته گری و با وزن بالا تولید می گردند.
همچنین این شیر دارای 5 سال ضمانت تعویض در صورت خراب شدن و 15 سال خدمات پس از فروش دارد.

شیر حمام شیرآلات قهرمان مدل اسپانیا

شیر حمام قهرمان مدل اسپانیا با طراحی ساده و در عین حال بسیار چشم نواز، یکی از مناسب ترین شیرآلات چشمی موجود در بازار می باشد. قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی، بهترین و بزرگترین مشخصه این شیرآلات می باشد.

قیمت شیرآلات قهرمان

شیر روشویی شیرآلات قهرمان مدل اسپانیا

بدنه این نوع شیر مانند سایر شیرآلات توکار قهرمان مدل اسپانیا، با آلیاژ برنج بوده و با کروم آبکاری گردیده است. ارتفاع این نوع شیر نسبت به انواع مشابه خود در بازار، کمی بلندتر می باشد. همچنین این شیر مجهز به دو عدد شیلنگ پیستوار حصیری می باشد.

قیمت شیرآلات قهرمان

شیر آفتابه یا دستشویی شیرآلات قهرمان مدل اسپانیا

این شیر به صورت اورجینال دارای شیلنگ توالتی نمی باشد و سایر ویژگی های مربوط به این مدل را دارا می باشد.

قیمت شیرآلات قهرمان

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.