یک پتوی محافظ کودک یا حیوان عروسکی

شما ممکن است شی امنیتی خود را از دوران کودکی خود به یاد بیاورید. ممکن است یک پتوی محافظ کودک یا حیوان عروسکی بوده باشد که احساس می کردید نمی توانید بدون آن باشید.

در حالی که نرم و جدید شروع شد، با گذشت زمان، فرسوده شد و ممکن است از بین برود. گاهی پدر و مادرت از این که یک تکه پارچه پاره شده را دور خود حمل می کردی، خجالت می کشیدند.

و با این حال، پتو گلبافت دونفره وابستگی شما به یک شی مانند این ممکن است به شما کمک کرده باشد که برای حرکت در جهان احساس امنیت بیشتری داشته باشید.
معلمان گاهی اوقات از این موارد به عنوان “اشیاء انتقالی” یاد می کنند، زیرا آنها به کودکان کمک می کنند تا از خانه به مراقبت از کودک یا مدرسه منتقل شوند.

در حالی که برنامه‌های مراقبت از کودک سیاست‌های متفاوتی در مورد آوردن وسایل انتقالی مانند پتوهای کودک نوپا به مرکز دارند، پتو مسافرتی پلیسه ارائه انعطاف‌پذیری در اجازه دادن به کودکان برای آوردن این اقلام ممکن است به کودکان در انتقال موفق‌تر کمک کند.

هدا شاراپان سال ها با فرد راجرز از محله مستر راجرز کار کرد. هدا در نامه‌ای اخیر به معلمان می‌گوید: «گویا لمس و عطر و بوی محبت‌آمیز پدر و مادر در بافت پتو یا خفه‌شده دوخته شده است، پتو شادیلون رنگی بنابراین نگه داشتن آن مانند در آغوش گرفتن مادر یا پدر است، حتی زمانی که آنها نیستند.

آنجا نیست.» شاراپان نیز در مورد این اشیاء به عنوان “اشیاء انتقالی” صحبت می کند.

اشیاء انتقالی نشانه ضعف نیستند، پتو شادیلون رنگی بلکه نشانه این هستند که فرزند شما در حال کشف راه هایی برای حرکت در جهان است.

شاراپان می‌گوید: «کودکان از آن‌ها به‌عنوان یک انتقال استفاده می‌کنند تا به آن‌ها کمک کنند تا تغییر تدریجی را از کاملاً وابسته به مستقل بودن راحت انجام دهند».

  • منابع:
    1. Security Blankets: Transitional Objects & Development
  • تبلیغات: 
  1. مصرف گوشت و ماهی دریافت ماده مغذی ضروری
  2. چند فوت و فن ساده برای شاد بودن
  3. 2 قدم تا رسیدن به سرمایه بالای 2 میلیارد فاصله دارید
  4. اسکندر از حصیر در ویرانی تخت جمشید استفاده نمود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.